tisdag 4 november 2014

KÄMPAR PÅ HEJ OCH HÅ

Ujujuj...vilken trötthet man har just nu...!!! Bara att sätta sig ned någonstans så somnar man bums! Somna till och med på lunchen idag. När jag kom hem hade jag kunna lagt mig ned och sova men jag gick direkt ut i cykelboden och körde upp till col de la madone. Körde special 4orna uppför. Gick ok men jag fick kämpa hårt för att inte tappa för mycket i slutet av intervallerna. Benen är fortfarande trötta efter helgen kände jag. Var helt vimelkantig av trötthet efter passet. Men alltid skönt när man kämpat igenom passen.

Blir ingen Norrort lightbulb imorrn för mig. Var lite småsugen att köra rejset i Ursvik då jag var sjuk och missade förra rejset. Men efter helgens rejsande, de sista dagarnas trötthet och att slippa sno Irmas träningskväll så hoppar jag det. Blir ett ensamt backpass i dagsljus imorgon istället...




Foto: Jonka. GT in action från helgens 3 timmars mtb xco i Kvisthamra7Norrtälje.