tisdag 6 augusti 2013

18 DAGAR KVAR



Full fokus på den övre bilden för att ta hem guldet och bli nationell mästare. Tror dock den forne världsmästaren Ulf Johansson skulle bjudit upp till ännu mer fight om han inte punkat bort sig under varv 2. 
Rankingen från master världsmästerskapen släpptes idag och jag var rankad 21. Men de hade missat
 att jag just är nationell mästare så jag mailade det så jag hoppas få hoppa fram ett startled.
Inläggen under 3 veckor nu kommer handla mycket om VM.

Idag körde jag specialfyrorna och drämde till med bästa tid hittills på dessa superhård intervaller. Men 5 sekunder slog jag mitt förra rekord. Det satt fint för psyket det :.))
Blev bål träning 11 min på eftm oxå.
Annars är det full fokus på barnen då jag är ensam med dem denna vecka. Fast jag har lite hjälp av farmor Thea så jag hinner med träningen.