lördag 24 augusti 2013

DET ÄR KM

Så var sista träningen på banan gjord. Känslan är bra. Fint flyt och bra ben. Kommer dock köra B-linjen vid stora hoppet, det är det enda som grämer mig lite men jag vill kunna köra fler VM. Känns 50%50% att jag ska klara det så då avstår jag. Hade velat hoppa av och springa ned för då skulle tidsförlusten minimeras men det får man inte, då blir man bestraffad.
Imorgon går starten kl 8:30 för mig. Troligen 3 varv men har ej fått det bekräfftat I skrivande stund.
Tommy körde skitbra och blev världsmästare I sin klass. Jag och Tommy brukar vara jämna så mitt mål är att försöka köra lika bra som Tommy. Då är det ju inte större tävling än ett race hemma hos mig eller Tommy. De andra som står bredvid mig är bara utfyllnad;-) . Finns olika sätt att minska på storheten på loppet. Tommy sa till mig när han stod på startlinjen: -Det är KM.:-D . Så ska man tänka för att hålla känslorna I styr. Sen bara gasen I botten så får man se hur långt det räcker:-)