onsdag 14 augusti 2013

CRUISING


Filmen här ovan kan man roa sig med att titta på om man vill se lite hur downhillbanan ser ut på VM. En hisklig nedfärd som visas och han som kör säger att han bara cruisia ned. Rätt skapligt berg som både master och elit VM racen körs i.
Själv så var jag och körde i slalombacken i Norrtälje idag. Blev 10*2:15 min. Blev ett pass lite som"man inte tänkt sig". De hade börjat fylla jord på toppen igen och det var full aktivitet med grävare och lastbilar. Jättekul och bra om man ser framåt men för dagen då jag var så inställd på att köra mot mina förra tider så var det katastrof. Försökte köra ändå och körde 5 st mellan traktorer och rullande stenar. Sen fick jag nog och körde 5 andra varianter nästan ända upp. Så jag fick mina 10 backar men inte som jag tänkt.
Efteråt var jag och hälsa på Mats på Sportscover. Mer om det i ett annat inlägg.